Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Rejestracja dla studentów I i II stopnia - semestr zimowy 2023/2024

Od 25 września 2023 r. od godz. 8.00 do 8 października 2023 r. o godz. 23.59

1.  Rejestracja dotyczy wszystkich kursów prowadzonych przez Instytut Orientalistyki w ramach studiów stacjonarnych oprócz Wychowania fizycznego, na które zapis prowadzone są przez odpowiednie jednostki UJ.

2.   Kody rejestracji:

WF.IO-L-23/24Z-1st. - Rejestracja dla studentów I STOPNIA Filologii Orientalnej

WF.IO-M-23/24Z-2st. - Rejestracja dla studentów II STOPNIA Filologii Orientalnej

WF.IO-23/24Zmon/ang - Rejestracja dla studentów I i II STOPNIA Filologii Orientalnej na wykłady monograficzne /przedmioty otwarte oraz język angielski.

3.   Przed zapisaniem się na zajęcia proszę zapoznać się z harmonogramem, dostępnym na stronie internetowej IO Harmonogramy zajęć - Instytut Orientalistyki - Wydział Filologiczny (uj.edu.pl) oraz z programem studiów zamieszczonym na stronie Aplikacja Sylabus UJ

4.      Prosimy o przemyślane rejestracje. W trakcie trwającej rejestracji student może wyrejestrować się z uprzednio wybranego przedmiotu. Konsekwencją niedopełnienia wyrejestrowania z zajęć nie realizowanych bądź błędnie zarejestrowanych jest odpłatne powtarzanie. Student ma prawo zrezygnować z zadeklarowanego przedmiotu wyłącznie w przypadku zmiany w harmonogramie w terminie 7 dni od zaistnienia przyczyny uzasadniającej rezygnację.

5.  Studenci powtarzający przedmiot są zobowiązani do ponownego zadeklarowania go w systemie USOSweb.

6.    Po zamknięciu rejestracji, jednak nie później niż do dnia złożenia deklaracji tj. 27 października 2023 r., na pisemny wniosek studenta Dyrektor Instytutu może wyrazić zgodę na rezygnację z wybranego przedmiotu. Po złożeniu deklaracji przedmiotowej rejestracja lub wyrejestrowanie przedmiotu nie będzie możliwe!

7.     Wszystkie przedmioty, na które studenci zostali wpisani powinny zostać prawidłowo podpięte w systemie  USOSweb pod odpowiedni ETAP STUDIÓW np. 1 rok, rok akad. 23/24. Podpięcia dokonuje w dziale Dla studentów -> Moje studia -> Podpięcia.  

Student zobowiązany jest do złożenia w USOSweb deklaracji wyboru przedmiotów w semestrze zimowym  do 27 października br. za pomocą przycisku „złóż deklarację”.

Brak złożenia deklaracji elektronicznej w USOSweb będzie skutkowało skreśleniem z listy studentów!

Nie ma obowiązku składania wydrukowanej deklaracji przedmiotowej w sekretariacie!!!